The Fugs tuto skladbu zahráli v roce 2017 při Pochodu veteránů za mír u Lincolnova památníku ve Washingtonu DC. Prezidentem byl D. Trump. Takto byla akce ohlášena: „V roce 1967 se kapela The Fugs vydala do Washingtonu DC s cílem levitovat Pentagon a vymýtit zlé válečné štváče, kteří rozšiřovali válku ve Vietnamu. TEĎ – o padesát let později – se vrátili, aby nás všechny zachránili před novou úrodou zloduchů, kteří se usídlili v Bílém domě.“
Kvůli délce uvádím jen druhou část písně/rituálu:
Ve jménu Rosy Parks, Lilith, Marie, Afrodity, Hery, Rose Pesotty…
vyzýváme Zlovolné duchy v Bílém domě.
Vyháníme je a vymítáme! Ven, démoni, ven!!!
Ven, démoni, ven!!!
Ve jménu Dionýsa Zagrea, Ježíše, Iaa Sabaoth, Mohammeda,
Jahva Nepojmenovatelného, Kvintessenciální Finality,
Zarathustrova ohně, Buddhy Všedosahujícího,
ve jménu Herma Trismegista, ve jménu Zobáku Thovtova,
ve jménu Obnovení Horova Oka, ve jménu Raa a Sluneční bárky,
ve jménu Panny Marie a Osirida, Josefa, Nejvyšších Archandělů, Isis,
Uroborovy tlamy
Vzýváme Duchy Věčnosti.
aby pozvedli Bílý dům
z jeho základů
roztočili ho
a očistili ho od Zla a Zlovolných Démonů.
Přivoláváme Duchy Příznivého Osudu,
aby vymítali z Bílého domu
násilí, zlou vůli a zlé úmysly
od nynějška až do konce času!
Ve jménu Míru, Lásky a Ekonomické Spravedlnosti!
ve jménu Harmonie mezi Národy na Zemi.
A vysvětluji jen některá jména: Rosa Parksová – bojovnice za práva černochů; Lilith – podle hebrejských tradic první Adamova žena; Rose Pesotta – bojovnice za práva žen;
Zagreus – přídomek boha Dionýsa jako nejvyššího boha podsvětí; Iao, Sabaoth – jména boha Abraxase u koptských gnostiků; Zarathustrův oheň – v chrámu v Yazdu hoří nepřetržitě už 1500 let; Horovo oko – podle mýtu o ně přišel v zápase, bůh Hathor mu ho zázračně obnovil, proto časté téma na amuletech pro uzdravení; Ra – podle egyptské mytologie pluje ve sluneční bárce přes nebeský oceán; Uroboros – had, který požírá svůj vlastní ocas, symbol cyklické podstaty všech věcí.
Píseň je polyteistická, jako jsou USA multikulturní a jako je i exorcismus praktikován ve většině náboženství. Ježíš je v ní zmíněn v řadě s mnoha jinými božskými autoritami, k nimž se volání obrací s prosbou o vyhnání nečistých sil, které přesahují svět lidský. Ta kumulace vyjadřuje bezradnost a pocit bezmoci v konkrétní společenské situací: Ať s ní něco udělá kdokoliv, kdo je toho schopen.
Otázka: v Bibli máme často připomínaný příkaz, že za vládce se máme modlit (1Tm 2,1–2). Také tam však najdeme místa, kde se jim hrubě spílá (Zj 17,5; 18,2). Jak rozlišíme, kdy dělat jedno a kdy druhé?